۲۶ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۵۵

امروز صورت گرفت؛

اسدالله ربانی‌مهر برای ۴ سال دیگر سکاندار هیئت اسکواش استان همدان

اسدالله ربانی‌مهر برای ۴ سال دیگر سکاندار هیئت اسکواش استان همدان

همدان- امروز در مجمع انتخاباتی هیئت اسکواش استان همدان اسدالله ربانی‌مهر به عنوان ریاست هیئت انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر سه‌شنبه مجمع انتخاباتی هیئت اسکواش استان همدان با حضور رئیس فدراسیون، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان و اعضای مجمع با حضور تک کاندیدا اسدالله ربانی‌مهر برگزار شد.

در ابتدا مجمع مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به شرایط اسکواش استان همدان اظهار کرد: رشته اسکواش در همدان شرایط خوبی دارد و در ۴ سال گذشته توانسته قدم‌های خوبی بردارد.

علی حقیقی افزود: یکی از اقدامات خوب پروژه سالن تخصصی اسکواش استان بود که با حمایت استاندار و وزارت ورزش با اعتبارات خوب در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.

در ادامه رئیس هیئت اسکواش استان همدان با بیان در ۴ سال گذشته در دو برنامه بلند مدت و کوتاه مدت توانستیم اقدامات خوبی انجام دهیم، اظهار کرد: رشد ۶۰ درصدی اسکواش‌بازان با وجود تمام محدودیت‌های زیرساختی گام بزرگی بود که در ۴ سال اخیر برداشتیم.

اسدالله ربانی‌مهر افزود: دغدغه اصلی ما زیر ساخت اسکواش بود که توانستیم با حمایت‌های استاندار و دستگاه ورزش کلنگ ساخت سالن تخصصی اسکواش را زدیم و سوله آن زده شده و به زودی شاهد افتتاح آن خواهیم بود.

وی با بیان اینکه پیشرفت خوبی در جایگاه اسکواش داشتیم، بیان کرد: زمانی که ۴ سال گذشته هیئت را تحویل بنده دادند در ارزیابی فدراسیون رتبه ۲۱ کشور را داشتیم اما امروز با تلاش خانواده اسکواش در جایگاه سوم قرار گرفته‌ایم.

ربانی‌مهر خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ما در ۴ سال اخیر در اکثر مسابقات کشوری حضور پیدا کرده‌ایم.

رئیس فدراسیون اسکواش نیز با بیان اینکه جایگاه اسکواش استان همدان باید بالاتر باشد، اظهار کرد: انتظارت ما از اسکواش همدان بیش از این بوده و دلیل اینکه همدان نتوانسته آن انتظارت ما را بیش از پیش برآورده کند عدم زیرساخت‌های مناسب است.

امین عزیزی‌پور افزود: همدان ظرفیت بسیار بالایی در اسکواش دارد و نبود زیرساخت مانع پیشرفت اسکواش شده که امیدواریم به زودی شاهد رشد زیرساخت‌های این استان باشیم.

وی با بیان اینکه باید به شهرستان‌ها توجه شود، بیان کرد: همدان ۱۰ شهرستان‌ها دارد و انتظار داریم نه ۲ یا ۳ شهرستان بلکه تمام شهرستان‌های این استان در اسکواش فعال شوند.

رئیس فدراسیون اسکواش عنوان کرد: ما هرگونه حمایتی در جهت رشد اسکواش استان همدان انجام خواهیم داد.

گفتنی است؛ در پایان از ۱۸ رأی مأخوذه اسدالله ربانی‌مهر با ۱۸ رأی برای ۴ سال دیگر به عنوان رئیس هیئت انتخاب شد.

همچنین جلال محمودی، امین بهمن‌پور و حدیث قره‌خوانی به عنوان اعضای هیئت رئیسه انتخاب شدند.

سیما زندی نیز به عنوان نایب رئیس و محمد حقی به عنوان خزانه‌دار معرفی شدند.

کد خبر 5996125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha